La nostra ciutat ideal


Foto: Katherine/Nuria/Sergio/Brent/j.Gabriel

"Dondequiera que vayas encontrarás la ciudad de Icaria cubierta de jardines pues los hay en todas las calles y a espaldas de todas las casas: en muchos de ellos, el césped de en medio es reemplazado ya por árboles o parrales, ya por arroyos, y hasta por canales"...

"Y confieso que era aquella la más bella ciudad de cuantas conocía, hallándome pasmado de cuanto observaba en esta capital de Icaria"
("Viaje a Icaria": Etienne Cabet)

"El nom de la meva ciutat seria “El nou món” perquè mai s'hauria vist una ciutat així" (Oualid)

"A la meva ciutat ideal la gent hauria de poder caminar sense preocupar-se pels cotxes" (Jierose)


"Seria una ciutat sense racisme i diversa" (Kaneeza)


"M’agradaria que no hi hagués gent desgraciada i racista a la meva ciutat: només gent honesta i amable.
També m’agradaria que hi hagués cotxes voladors i que es pogués anar amb el gat a tot arreu.
I a la meva ciutat prohibiria les normes i les lleis, que tothom fes el que volgués: ningú és ningú per dir-li a la gent què ha de fer" (Aya)

Com és la teva ciutat ideal?


Comentarios

Entradas populares